Hi, welcome to yuyugeu's land. Thank you| D'board | Follow

It's ugeu belog
Al-kisah yuyugeu's Stuff

________________________________________________________________________________________
Tuesday 26 July 2016 | 00:02 | 0 Crush
Saya pernah Setia tapi diDUAKAN . . .
Saya pernah Percaya tapi diKHIANATI  . . .
Saya pernah Mencintai tapi diSAKITI . . .
Saya pernah Memiliki tapi akhirnya KEHILANGAN  . . .
Saya pernah Jujur tapi diTIPU  . . .
Saya pernah Berharap tapi harapan hanyalah SIA-SIA  . . .


dendam ? benci ?
ya Allah, Engkau lembutkanlah hati sy utk 
memaafkan orang dan kuatkanlah hati sy utk meminta maaf.

yes ! hati sy penuh gumpalan hitam
untuk kau . sebab ? kau buat sy bencikan kau, marah yg
amat, sedih kesal yg tak sudah. 

but for this time, u may go peace !
let u go ! let u go ! let u go !

tanpa perlu ada ;

kenapa dia buat sy mcm nih 
kenapa dia sanggup lukakan hati sy
kenapa dia buat sy mcm tunggul
kenapa dia tiada rasa bersalah 

okay semua persoalan  nih sy tida peduli suda
biarlah semua pergi, baru hati senang. yess ! baru tenang ..

okay kali nih biarlah semua betul2 hilang dr otak sy !
pasrah , redha orang cakap.

"biar orang buat jahat dekat kita, jangan kita yg buat jahat dekat orang"

bersabarlah. sesungguh Allah lebih mengetahui apa yg tersirat :)
setiap kejadian ada hikmahnya. yg penting sabar. terima apa ada nya :)

okay guys. so now, Im officially let u go "memori' 
pergilah kelam janganlah kau ganggu aku lagi ..

sebelum sy tutup entry ni . nahh ~ lagu sedih 

apa salahku, kau buat ku begini
kau tipu aku, setelah lama bersama

kau hancurkan hatiku
sedangkan dulu kau pernah berkata yg kau sayang aku

namun tiba-tiba kau berubah
menjadi asing bagi ku
tak ku duga tak ku sangka begini jadi akhirnya

kesetiaan ku diduakan
kepercayaan ku dihancurkan 
mengapa harus berubah dalam sekelip mata

pergilah sepi, pergilah kelam
datanglah seri, datang kepada ku

okay. bye . semoga semuanya semakin membaik dan menjadi lebih baik :)
aminn ..


Olderpost


_______________________________________
㋛ Am a Superwoman ㋛


hey ! its me yuyugeu !
Welcome to my Belog.
Enjoy here ♥♥
_______________________________________
㋛ Hot Gossip ㋛